
Public Relations

Kontakt z mediami to jedno z najważniejszych zadań jakie realizujemy każdego dnia. Odpowiedni dobór treści i dobre relacje z dziennikarzami to najlepszy sposób na dotarcie do dużej grupy nowych odbiorców oraz nieocenione wsparcie wizerunkowe.
PRASA
-
Bieżąca współpraca z redakcjami prasy ogólnopolskiej oraz branżowej
-
Notatki prasowe
-
Wywiady z ekspertami
-
Reklamy wizerunkowe, artykuły sponsorowane
-
Kampanie reklamowe (media plan, kreatywny layout, atrakcyjne rabaty)
-
Monitoring mediów
TELEWIZJA & RADIO
-
Współpraca z wydawcami programów telewizyjnych
-
Zaistnienie marki w TV
-
Wywiady eksperckie w audycjach radiowych
-
Rozmowy z ekspertami w programach lifestylowych – wizyta w studio na „kanapie”
INTERNET
-
Stała współpraca z popularnymi serwisami online
-
Artykuły redakcyjne, współpraca dziennikarska
-
Artykuły eksperckie (budowanie marki osobistej)